Jump to content


Photo

[NEWS] 110923 Block B's Zico is Kang Seung Yoon's doppelganger? 100% alike!


  • Please log in to reply
18 replies to this topic

#1 VITALSIGN

VITALSIGN

    noodle soul

  • BBC
  • 257 posts
  • Twitter:btypelife
  • LocationNew York

Posted 22 September 2011 - 11:04 PM

Block B's Zico is Kang Seung Yoon's doppelganger? 100% alike!


Posted Image


Block B's Zico has been earning attention for his striking resemblance to actor Kang Seung Yoon.

On September 22nd, an online community board uploaded a post with the photo above under the title, "Kang Seung Yoon and Zico! Who is who?"

In the picture provided, Zico and Kang Seung Yoon not only have the same facial features, but also the same hair styles and blank expressions as they pose for the camera. Netizens remarked over how they felt like they were seeing twins on the same screen.

Netizens commented, "They really do look alike, I'd believe it if they were brothers," and "They should take a picture together, I'm really curious now!"

Block B is a hip hop idol group produced by Cho PD. Zico previously featured in HyunA's follow-up, "Just Follow", and earned much attention for his impressive rapping skills.




Source: Star News
Translated By: VITALSIGN @ BLOCKBINTL

PLEASE TAKE OUT TRANSLATIONS WITH FULL CREDIT



#2 Betsy

Betsy

    Block C

  • BBC
  • 113 posts
  • Twitter:https://twitter.com/minjungChay
  • LocationCavite, Philippines

Posted 22 September 2011 - 11:12 PM

hoho! yeah they look the same on that angle. but the cheeks ...? mm.. nope. Zico is more handsome for me, haha

#3 Imperial1219

Imperial1219

    Block B

  • BBC
  • 51 posts
  • LocationIndonesia

Posted 22 September 2011 - 11:15 PM

not really but yes a lil bit ><
omg reading this page makes me screaming hihihi
their smirk make me dying for a moment

#4 sandyythaoo

sandyythaoo

    Block A

  • BBC
  • 21 posts
  • LocationSacramento, California

Posted 22 September 2011 - 11:16 PM

whoa. their nose and lips and hair and eyes too!
it doesnt show it in the pic, but when kang seung yoon smiles, he has small eyes like zico too.

anyways, theyre both oh so hot!!!! xD
but zico will always, be my one and only, swagger boy. x]

#5 blissfulANN

blissfulANN

    Block A

  • BBC
  • 47 posts
  • Twitter:blissfulANN
  • LocationPhilippiines

Posted 22 September 2011 - 11:16 PM

At some point they do look a-like. The eyes are different though.



#6 BBBsEkSeK

BBBsEkSeK

    Block B

  • BBC
  • 67 posts
  • Twitter:seksek6
  • LocationmX

Posted 23 September 2011 - 12:35 AM

just a little!! <_<
Zico's eyes are more expressive.. xDDD
obviously like more :P

#7 farahkwon

farahkwon

    Block D

  • Super BBC
  • 481 posts
  • Twitter:@Farahkwon
  • LocationSingapore

Posted 23 September 2011 - 01:29 AM

fdlshgklas NAISE. :o
Well, gotta love these guyssssss!! xD
They do look alike & yes they should take a pic tgt :wub:
hehe thanks for the news!

#8 hershei01

hershei01

    Block C

  • BBC
  • 146 posts

Posted 23 September 2011 - 07:12 AM

lol. i think the angle is just right~~ or else no. the chicks were different~~but still .. both yummy <3

#9 koizumi

koizumi

    Block B

  • BBC
  • 57 posts
  • Twitter:@koizumi95
  • LocationDubai

Posted 23 September 2011 - 11:15 AM

our zico is more handsome
his hair is much better, his skin is brighter and his eyes is a gift that no one have wahaha!
so yup our leader is more handsome
but, yeah it will be interesting if they took a picture together!

#10 imafattiee

imafattiee

    Block B

  • BBC
  • 97 posts

Posted 23 September 2011 - 02:06 PM

both are handsome men.
they kinda do look alike.
i'd like to see them as friends, although Seungyoon's younger than him.

thanks for translating ~

#11 Ashly

Ashly

    Block A

  • BBC
  • 33 posts
  • Twitter:@thecoolestlaser
  • LocationWE$T C0AST!

Posted 23 September 2011 - 03:35 PM

I don't really see the resemblence. Lol

#12 iloveb2st

iloveb2st

    Block C

  • Super BBC
  • 188 posts
  • Locationonadatewithyoseob.

Posted 23 September 2011 - 05:16 PM

The first thing I thought...umm there's no way they look alike.
It's just that particular picture that makes them look identical, but I don't see the resemblance.
Although they are two handsome and good-looking guys hehehehe xD

#13 kweni

kweni

    Block A

  • BBC
  • 6 posts

Posted 27 September 2011 - 12:13 PM

their eyes looks really similar, though the jawline is different,
they both look handsome..^^
and i heard Kang Seung Yoon is debuting in a group... wanna see what kind of group it is going to be..

btw, those two should meet so they can judge themselves, if the really look alike.. ^^

#14 moonbyeol

moonbyeol

    Block A

  • BBC
  • 18 posts

Posted 27 September 2011 - 06:36 PM

in some angles yes! but not in total...
i love the hair style :D

#15 JeriCA.zhu

JeriCA.zhu

    제리카 ♥ 지코

  • Super BBC
  • 1126 posts
  • Twitter:jerica.cyli@gmail.com
  • LocationMalaysia

Posted 27 October 2011 - 11:45 PM

agree with this too
when i first saw i was like
wow they look really alike!
thanks for sharing the news~!

#16 misha

misha

    Block D

  • Swagger
  • 315 posts
  • LocationU.S.

Posted 02 December 2011 - 09:45 AM

they look alike ;_; omg first time im seeing this...i heard of this but never bothered to look it up!
thanks for sharing!

#17 khjbro

khjbro

    Block D

  • Super BBC
  • 419 posts
  • Twitter:@katharoodle
  • LocationChillin like a villain with Jaehyo

Posted 03 December 2011 - 11:11 AM

they do look really alike! for half a second, even i was wondering who was who (just kidding)
thanks for sharing:)

#18 hayeonn

hayeonn

    Block C

  • Super BBC
  • 278 posts
  • Twitter:@ohzic
  • LocationAustralia

Posted 19 December 2011 - 06:46 AM

erm i guess i can see the little resemblances only in that image.
but i actually don't think they look alike, maybe i'm just too used to zico's face

#19 blockimb

blockimb

    Block C

  • BBC
  • 146 posts

Posted 24 December 2011 - 11:17 AM

oh my god....they look so similar :) haha but i honestly think zico our block b leader looks hotter than kang seung yoon :)
they're both great musicians but zico's my favorite <3




0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users